Резюме попередніх тем





 ПЛАНУЙТЕ СВОЇ СПРАВИ ЕФЕКТИВНО







ПОРАДИ ДЛЯ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ

1.    Якщо обіцяли зателефонувати - зателефонуйте.
2.    Запізнюєтесь? Знайдіть спосіб попередити про це.
3.    Не смійтесь над чужими мріями.
4.    Не повертайтеся до людей, які вас зрадили. Вони не змінюються.
5.  Проводьте з батьками більше часу - момент, коли їх не стане, завжди настає несподівано.
6.    Ввічливість підкорює міста. Користуйтеся нею частіше.
7.    Не дивіться телевізор. Втрачаєте дорогоцінний час.
8.    Вмійте визнавати свої помилки.
9. Відмовтесь від звички весь час скаржитися. Нікого не цікавлять чужі проблеми.
10. Не поширюйте плітки
11. У незрозумілих ситуаціях завжди лягайте спати. Також у будь-яких ситуаціях корисно пам'ятати, що "і це пройде".
12. Є така штука як «Рухатися далі». Спробуйте, допоможе.
13. Навіть під час серйозної сварки не намагайтеся зачепити людину за живе ... Ви помиритесь (швидше за все), а слова запам'ятаються надовго ...
14. Говоріть правду, і тоді не доведеться нічого запам'ятовувати.
15. Прийшла в голову ідея? Запишіть.
16. НІХТО нікому нічого не винен. Забудьте слово "повинен". Викиньте з активного лексикону. Інакше дійсно зав'язнете в боргах, не тільки в матеріальних, а ще й моральних.


В ЧОМУ РІЗНИЦЯ МІЖ 
ПЕДАГОГІКОЮ ТА АНДРАГОГІКОЮ?




ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА СИГНАЛИ ВАШОГО ТІЛА


Можливості карт розуму



КАРТА УСПІШНОГО ВИСТУПУ 


Перша допомога в гострій стресовій ситуації




У гострій стресовій ситуації не можна приймати жодних рішень.

Прислухайтеся до такої поради:
  • рахуйте до 10;
  • займіться своїм диханням. Повільно вдихніть повітря носом і на деякий час затримайте дихання. Видих здійснюйте поступово також через ніс, зосередившись на відчуттях, пов'язаних з вашим диханням.
Подальші події можуть розвиватися так:
1. Якщо стресова ситуація спіткала вас у приміщенні:
  • встаньте, попросіть вибачення, вийдіть із приміщення, найдіть можливість побути наодинці;
  • знайдіть можливість змочити чоло й артерії на руках холодною водою;
  • роздивіться навколо, огляньте приміщення, подумки опишіть його зовнішній вигляд;
  • подивіться в небо, зосередьтеся на тому, як пливуть хмаринки;
  • наберіть води і поволі пийте, відчуваючи вологу в горлі;
  • випростайтесь, поставте ноги на ширину плечей, аби голова і руки вільно звисали додолу, зробіть глибокий видих, підніміть голову.
2. Якщо стресова ситуація сталася з вами поза приміщенням:
  • озирніться навколо, у думці назвіть усе, що ви бачите (про себе);
  • знайдіть будь-який маленький предмет (листочок, камінець, гілочку...), уважно погляньте на нього (близько чотирьох хвилин), потім заплющіть очі, уявіть його;
  • подивіться на небо, намагайтесь роздивитися, що там є;
  • якщо є можливість випити води, випийте;
  • ще раз простежте за своїм диханням, дихайте повільно, через ніс; вдихніть, затримайте дихання і знову повільно — видих, плечі розслабляйте. 


ДОТРИМУЙТЕСЬ ДИСТАНЦІЇ ПРИ СПІЛКУВАННІ 

  
Досвід показує, що 88% конфліктів на роботі викликані недотриманням або порушенням етикету службової поведінки. Тим часом в цих правилах немає нічого складного. 
Робота в будь-якому колективі передбачає наявність у співробітників таких якостей, як шанобливе відношення до колег, терпимість, врівноваженість, стресостійкість, дружелюбність, вміння правильно поводитися в конфліктній ситуації, здібність до діалогу, компромісів.
Безумовно, етикет - це високі стандарти поведінки, які дозволяють наблизитися до класичного стилю ділового спілкування. Для сучасного суспільства характерна поява нових вимог до ділової особи, при яких вже не досить бути тільки відмінним професіоналом. 
В умовах конкурентного ринку необхідно відповідати зовнішнім стандартам поведінки, володіти добрим смаком і манерами, вміти працювати в колективі.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар