вівторок, 11 жовтня 2011 р.

СТРАТЕГІЧНІ ЗАДАЧІ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ

 Чи трапляється Вам виступати перед аудиторією?
Чи відчуваєте Ви хвилювання перед виступом?
Чи жадаєте Ви швидкого завершення заходу? 
Тому, хто відповість на всі три питання ствердно, просто необхідна підготовка. Як правило, в різних сферах:
·                     поліпшення пам'яті,
·                     коректування іміджу,
·                     постановка міміки і жестів,
·                     мовні вправи,
·                     психологічна підготовка, 
·                     прийоми написання тексту, 
·                     рішення організаційних питань тощо.
У кожній з цих сфер існують свої правила. Тут ви дізнаєтеся про техніку підготовки до публічного виступу.
           1. Використання рекламних технологій
Не дивлячись на істотну відмінність у формі, побудова ефектних доповідей багато в чому схожа на створення рекламних текстів. І в тому, і в іншому випадку основну задачу розробника можна охарактеризувати так: донести до аудиторії інформацію, яка здатна привернути її інтерес, утримати інтерес протягом всього заходу і спонукати аудиторію до очікуваних і бажаних для доповідача дій.
Це і є перший ключ до грамотної побудови доповіді. Скориставшись ним, нескладно зрозуміти і ті стратегічні задачі, виконання яких повинен ставити перед собою кожен, хто збирається виступити перед аудиторією. Що це за стратегічні задачі?
По-перше, визначається місце, яке, імовірно, повинне займати цей виступ у всій системі планованих дій, довгострокових і короткострокових планів. Виходячи з цього прогнозується ефект від виступу.
По-друге, збирається весь звичний комплекс соціологічних, демографічних, культурологічних і інших доступних відомостей, які можуть допомогти краще представити можливу аудиторію, а значить, і методи роботи з нею.
По-третє, визначається, яка саме інформація понад усе сприятиме рішенню першої задачі, а також потенційно являє найбільший інтерес для тих людей, з якими спілкуватиметься оратор.
По-четверте, збирається і грамотно структурується інформація, яку оратор припускає донести до аудиторії, причому особлива увага надається питанню, як не втомити тих, що прийшли на зустріч і якими засобами утримати їх інтерес протягом всього виступу.

Немає коментарів:

Дописати коментар