пʼятниця, 30 березня 2012 р.

ЛІДЕРИ-НОВАТОРИ: ОСНОВНІ КРОКИ ПЕРЕТВОРЕНЬ


Встановлення системоутворюючих зв'язків. Менеджери-лідери координують стратегічні ідеї та задуми вищих керівників з розвитком подій на ринку і з реакцією рядових співробітників компанії. Вони вимагають все нових і нових даних про найрізноманітніші аспекти ринкової ситуації, не визнаючи відмов у відповідь на свої запити. При цьому вони нікому не вірять на слово і самі регулярно розмовляють із клієнтами, а також прагнуть дізнатися з перших рук, які наміри конкурентів.

Вплив на оточуючих. Програми реформ часто представляються у вигляді хвиль різноманітних перетворень, які ініціюються по всій організації, пронизуючи її у всіх напрямках - як по вертикалі (зверху вниз і знизу вгору), так і по горизонталі.


        Однак з точки зору активістів з лав керуючих середньої ланки в даному випадку більш точної є аналогія з хвилями від кинутого в ставок каменю, енергія яких поширюється на всі рівні компанії та на всіх її співробітників.

Менеджери-лідери, здатні вплинути на дії оточуючих, і є той самий камінь. Їх вплив концентрується в першу чергу на підлеглих, але для успішних реформ цього недостатньо - вони повинні впливати на вище керівництво і на колег в інших підрозділах.
Здатність поширювати свій вплив на всіх оточуючих означає щось більше, ніж особливість мислення лідерів трансформаційних процесів. Така риса передбачає, перш за все, що у них достатньо сміливості змінювати самих себе, здобувати нові знання, навички і ризикувати кар'єрою. І звичайно, їм необхідно майстерно володіти безліччю інструментів впливу і широким спектром підходів до вирішення поставлених завдань.
Постійне винайдення нових методів. Менеджери нового типу рідко користуються випробуваними стандартними підходами - вони прагнуть знайти методи, найбільш ефективні в конкретній ситуації. Почавши із застосування способів, які добре зарекомендували себе раніше (наприклад, специфічної процедури вирішення проблем або особливої структури робочої групи), вони ніколи на цьому не зупиняються і обов'язково додають елементи інших моделей. У міру розгортання процесу перетворень вносяться все нові і нові зміни та доповнення до використання підходів.
Здатність до зміни стилю лідерства. Менеджери, що постають на чолі процесу корпоративних перетворень, ніколи не виявляють прихильності одному-єдиному способу керівництва, так як прекрасно розуміють, що їх улюблений стиль не завжди може виявитися найкращим. Якщо їм не вдається його модифікувати, вони знаходять серед оточуючих тих, хто здатний застосувати інший підхід і взяти на себе керівництво певним етапом програми; головне - досягти необхідних результатів.

За матеріалами сайту http://www.management.com.ua/ct/ct034.html

Немає коментарів:

Дописати коментар