Для інтеграції майбутніх здібностей менеджера із
стратегією організації необхідно побудувати ланцюжок логічно пов'язаних
стратегічних цілей організації.
Наприклад, виявивши зовнішні чинники, які визначають
поведінку вашої організації, і проаналізувавши внутрішні можливості
організації, стратегія бізнесу була визначена як "стратегія росту
прибутковості" та сформульована наступним чином: «знизити нестійкість
рентабельності продажів шляхом надання більш широкого спектру продукції
існуючим клієнтам».
Розширення асортименту продукції потребує підвищення
довіри клієнтів до вашого продукту. Для цього ви повинні розуміти особливості
споживчих сегментів, існуючі вимоги клієнтів до аналогічної продукції,
розробляти новий продукт/ модернізувати існуючий, розуміючи ці вимоги,
визначати підхід до організації продажів.
Щоб реалізувати зафіксовані
стратегічні установки силами існуючої команди менеджерів, має бути висунута
вимога до зростання продуктивності їх роботи, що потребує, в свою чергу,
розвитку їх здібностей не тільки як професіоналів у визначеній сфері бізнесу,
але і розвитку лідерських якостей.
Після побудови ланцюжка стратегічних цілей необхідно
відповісти на запитання «якими знаннями/ якостями/ досвідом (за винятком
наявних на сьогоднішній день) повинні володіти менеджери організації для
реалізації визначених стратегічних цілей?» і «які заходи/ процедури мають бути
використані для досягнення і підтримки на необхідному рівні цих знань/ якостей/
досвіду?».
Прикладом заходів, що мають здійснюватися паралельно з програмою
розвитку лідерських здібностей є постановка системи оцінки досягнень
менеджерами встановлених цілей компанії, системи винагороди за результатами
оцінки, програма релокації менеджерів тощо.
З іншого боку, при розробці програми нам необхідно
базуватися не тільки на стратегічних установках організації, але і враховувати
досвід, функціональні обов'язки, рівень відповідальності при діючій посаді та
історію попередніх посад менеджерів.
Тому наступним кроком мають бути
встановлені адекватні цільові вимоги до здібностей лідерів організації. Це
дозволить зробити програму відповідну до поточного стану не тільки організації,
але і конкретних менеджерів.
Так, на прикладі малюнка у менеджерів, що займаються
залученням клієнтів, манера спілкування має гарантувати довіру клієнтів до його
слів, тому що менеджер виступає як механізм, що передає уяву про компанію,
тобто він реалізує стратегічну установку «підвищення довіри до продукції
організації».
За матеріалами сайту
Немає коментарів:
Дописати коментар