четвер, 16 лютого 2012 р.

ПРАВИЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ – ПЕРЕМОГА НАД СУЄТОЮ

             Правильне управління своїм часом і висока продуктивність є наслідком вміння виділити головне. Майже у всьому, що ви робите в житті, якщо вам вдасться визначити ці 20% зусиль, які призводять до 80% результатів, то можна сказати, що ви рухаєтеся у правильному напрямку.
              Поради щодо визначення головного:
• Записуйте свої головні справи і плани в діловий щоденник, щоб вони були завжди з вами.
• Ваші справи не повинні накладатися один на одного. Чітко визначайте строки для виконання справ протягом дня (наприклад, зустрічі, прийом їжі і так далі). Передоручайте справи і спрощуйте свій графік там, де це можна.

• Плануйте неприємні справи на ранок. Зробивши їх, ви відчуєте величезне полегшення, і залишок дня зможете провести так, як вам захочеться (Марк Твен назвав неприємні справи самої огидною жабою, яку необхідно з'їсти).
• Живіть за календарем. Плануйте важливі справи і намагайтеся дотримуватися цього плану. Обов'язково залиште час для відпочинку, ігор, для самих себе - вони так само священні, як і інші справи.
• Людям, які претендують на ваш особистий час, слід сказати, що ви зайняті. Зовсім необов'язково пояснювати чому.
• Потрібно з розумом користуватися часом в розпал робочого дня. У кожного є період протягом дня, коли відчуваєш прилив сил і думок. Розподіліть свої справи так, щоб найважливіші з них припали саме на цей період. Найлегші справи робіть тоді, коли приплив сил найменший.
• Заплануйте собі тиху годину. Це ще один спосіб з розумом використати ваш піковий час, скоротити число відволікаючих моментів і подумати не поспішаючи. На роботі, якщо це можливо, постарайтеся переконати інших співробітників щодня дотримуватися тихої години. (Якщо ви начальник, не намагайтеся добитися цього в наказовому порядку. Це не допоможе.)

За матеріалами сайту http://hrliga.com/index.php?module=news&op=view&id=8671

Немає коментарів:

Дописати коментар