1. Знайте свої пріоритети.
Перш ніж планувати свій час, вам необхідно побудувати чітку картину того, що необхідно виконати в першу чергу, що залишити на потім або відстрочити. Ви повинні визначити пріоритети, сформулювати цілі.
2. Складіть розклад для вирішення своїх завдань.
Чи контролюєте ви те, як проводите свій час. Вам необхідно переконатися, що ви витрачаєте свій час відповідно до своїх пріоритетів і переваг. Зробіть розклад вашого часу для завершення своїх дій. Визначте дні, в які ви заповнюєте документацію.
3. Організовуйте свій робочий стіл.
Безлад на вашому робочому столі може пригнічувати вас, він відволікає вас від виконання завдань, а також займає у вас час на пошук необхідних паперів. У кінці кожного дня знаходите хоч би п'ять хвилин на організацію вашого робочого столу. Адже порядок на столі – порядок в голові.
4. Марна витрата часу.
Багато хто з нас занадто вимогливо ставиться до свого часу. Навчіться ставити досяжні терміни, переглядайте свій поточний список дій, перш ніж приймати нові завдання. Дайте собі більше часу на здійснення дій, чим, як ви думаєте, це займе. При необхідності скажіть "ні". Пам'ятайте, що люди вважали за краще б почути, що ви не можете зробити щось, особливо якщо ви не упевнені, що зможете зробити усе вчасно. Просто скажіть "ні", цим ви дасте можливість людям знайти інший спосіб рішення своїх задач.
5. П'ятниця – відмінний день для підведення підсумків.
Визначте 30 хвилин у вашому розкладі для ведення з тижневого огляду, підбиття підсумків діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар