неділя, 11 вересня 2011 р.

Управління конфліктами: ознаки адекватного керівника


Найбільш успішно управляють конфліктами і попереджують їх керівники, які володіють адекватним рівнем самоповаги.
Таким керівникам властиво:
1.    Вірність власним принципам у поєднанні з гнучкістю і здатністю їх змінити, якщо вони виявилися помилковими.
2.    Здатність діяти на власний розсуд, не відчуваючи провини або жалю у випадку несхвалення з боку інших людей.
3.    Уміння зберігати впевненість у власних здібностях, не зважаючи на  тимчасові труднощі і невдачі.
4.    Здатність не витрачати час на надмірні занепокоєння завтрашнім чи вчорашнім днем.
5.    Уміння цінувати у кожній людині особистість і корисність для інших, незалежно від займаної службової посади.
6.    Відносна невимушеність у спілкуванні, вміння як відстоювати свою правоту, так і погоджуватися з думкою інших.
7.    Уміння сприймати компліменти і похвалу у свій бік без вдаваної скромності.
8.    Уміння чинити опір.
9.    Здатність розуміти власні і чужі почуття, стримувати власні емоції і  пориви.
10. Здатність отримувати задоволення у різноманітній діяльності, в т ому числі й у роботі, спілкуванні, творчому самовираженні чи відпочинку.

Немає коментарів:

Дописати коментар