Пропонуємо поради, які допоможуть керівнику упередити
виникнення повсякденних небажаних конфліктів у ділових стосунках:
1. Виконуйте обіцянки в установлені строки. Якщо не встигли
– не виправдовуйтеся. А визначте чіткі строки їх виконання і дотримайтеся
даного слова.
2. Будьте впевненими у собі, проте уникайте демонстрування самовпевненості.
3. Не забувайте, що Ваша позиція і точка зору не завжди може бути єдино правильною, є й інші, далеко не гірші.
4. Будьте терплячими до недоліків інших людей, якщо вони не заважають справі.
5. Займайтеся лише тими питаннями, у вирішенні яких Ваша участь є обов’язковою.
6. Хваліть своїх колег на людях, вичитуйте – наодинці.
7. Вмійте слухати, розвивайте у себе терпимість.
8. Відхиляйте непотрібні пропозиції тактично і привітно.
9. Будьте постійно зібраним.
10. Не залишайте поза аналізом жодного випадку власної невдачі чи промаху.
11. Поважайте своїх колег.
2. Будьте впевненими у собі, проте уникайте демонстрування самовпевненості.
3. Не забувайте, що Ваша позиція і точка зору не завжди може бути єдино правильною, є й інші, далеко не гірші.
4. Будьте терплячими до недоліків інших людей, якщо вони не заважають справі.
5. Займайтеся лише тими питаннями, у вирішенні яких Ваша участь є обов’язковою.
6. Хваліть своїх колег на людях, вичитуйте – наодинці.
7. Вмійте слухати, розвивайте у себе терпимість.
8. Відхиляйте непотрібні пропозиції тактично і привітно.
9. Будьте постійно зібраним.
10. Не залишайте поза аналізом жодного випадку власної невдачі чи промаху.
11. Поважайте своїх колег.
Немає коментарів:
Дописати коментар