неділя, 11 вересня 2011 р.

Упередження виникнення небажаних конфліктів


Пропонуємо поради, які допоможуть керівнику упередити виникнення повсякденних небажаних конфліктів у ділових стосунках:

1.    Виконуйте обіцянки в установлені строки. Якщо не встигли – не виправдовуйтеся. А визначте чіткі строки їх виконання і дотримайтеся даного слова.
2.    Будьте  впевненими у собі, проте уникайте демонстрування самовпевненості.
3.    Не забувайте, що Ваша позиція і точка зору не завжди може бути  єдино правильною, є й інші,  далеко не гірші.
4.    Будьте терплячими до недоліків інших людей, якщо вони не заважають справі.
5.    Займайтеся лише тими питаннями, у вирішенні яких Ваша участь є обов’язковою.
6.    Хваліть своїх колег на людях, вичитуйте – наодинці.
7.    Вмійте слухати, розвивайте у себе терпимість.
8.    Відхиляйте непотрібні пропозиції тактично і привітно.
9.    Будьте постійно зібраним.
10. Не залишайте поза аналізом жодного випадку  власної невдачі чи промаху.
11. Поважайте своїх колег.

Немає коментарів:

Дописати коментар