- Повідомлення повинно бути простим і зрозумілим.
- Завжди наполягайте на правді і повній інформації.
- Не перебільшуйте, не набивайте ціну.
- Пам'ятаєте, що половина вашої аудиторії - жінки.
- Робіть спілкування захоплюючим, не допускайте зайвої нудьги, щоденності.
- Стежте за формою спілкування, воно не повинно бути занадто вигадливим або екстравагантним.
- Не шкодуйте часу на з'ясування спільної думки.
- Пам'ятайте: безперервність спілкування і з'ясування спільної думки життєво необхідні.
- Намагайтеся бути переконливим і конструктивним на кожному етапі спілкування.
Таким чином, для досягнення взаєморозуміння в колективі використання засобів “паблік рілейшнз” буде таке:
1.
Проведення регулярних міні-нарад, на яких
буде проводитись інформування співробітників про усі події, що сталися за
певний період з коригуванням фактів згідно виховної політики фірми.
2.
Регулярні, але не часті
відвідини керівництвом підлеглих, на яких можна розповісти новину,
проконтролювати робочий процес, поспілкуватись, дати вказівки.
3.
Організація
двостороннього зв’язку: керівник « підлеглий, який дасть змогу підлеглому відчути власну
необхідність і впевненість у вирішенні деяких питань, а керівникові – зайвий
раз отримати певну новину, дізнатися про справи в колективі та більш точно
надати вказівку і проконтролювати її виконання.
Немає коментарів:
Дописати коментар