четвер, 15 вересня 2011 р.

СЕМ БЛЕК (ГЕНІЙ PR) ПРОПОНУЄ 9 ПРАВИЛ ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ

    • Повідомлення повинно бути простим і зрозумілим. 
    • Завжди наполягайте на правді і повній інформації.
    • Не перебільшуйте, не набивайте ціну.
    • Пам'ятаєте, що половина вашої аудиторії - жінки.
    • Робіть спілкування захоплюючим, не допускайте зайвої нудьги, щоденності. 
    • Стежте за формою спілкування, воно не повинно бути занадто вигадливим або екстравагантним.
    •  Не шкодуйте часу на з'ясування спільної думки.
    • Пам'ятайте: безперервність спілкування і з'ясування спільної думки життєво необхідні.
    •  Намагайтеся бути переконливим і конструктивним на кожному етапі спілкування.

             Таким чином, для досягнення взаєморозуміння в колективі використання засобів “паблік рілейшнз” буде таке:
    1.            Проведення регулярних міні-нарад, на яких буде проводитись інформування співробітників про усі події, що сталися за певний період з коригуванням фактів згідно виховної політики фірми.
    2.            Регулярні, але не часті відвідини керівництвом підлеглих, на яких можна розповісти новину, проконтролювати робочий процес, поспілкуватись, дати вказівки.
    3.            Організація двостороннього зв’язку: керівник « підлеглий, який дасть змогу підлеглому відчути власну необхідність і впевненість у вирішенні деяких питань, а керівникові – зайвий раз отримати певну новину, дізнатися про справи в колективі та більш точно надати вказівку і проконтролювати її виконання.

    Немає коментарів:

    Дописати коментар