понеділок, 5 вересня 2011 р.

Уміння вирішити конфліктну ситуацію

Безумовно кожен із нас хоче жити в гармонії зі своїм оточенням і ті перепони, які ми долаємо кожен день не завжди входять в наші плани. Та повірте, якщо б до них ми відносились більш спокійніше, то б і стресів не було взагалі, або ми протистояли б ним прогнозованіше.
Світосприйняття людини починають виховувати змалечку, але в дорослому віці ми можемо деякі недоліки в цьому виправити власними силами, особливо які стосуються відношення до так званих, позитивних чи негативних людей.
Для прикладу я наведу ситуацію, якою стала сама свідком.
Місце дії: банківська установа. Дійові особи: керівник банківського відділення, я, як клієнт банку та громадянка, яка втрутилась в нашу розмову зі своїм запитанням.
Питання було в тому, що громадянці терміново було потрібно, щоб її видали 50 тисяч доларів. І тому я зі своїми питаннями пролонгування депозитів вирішила вже йти, але мене керівник зупинила і сказала, що ми маємо довершити нашу справу. В той час, як пані наполягала на миттєвій виплаті грошей.
Мені стало цікаво чим це закінчиться для мене та для нетерплячої клієнтки.
Керівник відділення швидко оцінила ситуацію: побачивши в мені більш урівноваженішу особу, вона попросила мене три хвилинки почекати, щоб заспокоїти, вимогливу відвідувачку. Пояснивши за одну хвилинку, щоб клієнтка почекала своєї черги і потім всі питання її будуть вирішені, керівник продовжила зі мною справи, та громадянка наполягала і вимагала терміново видати їй гроші, не дивлячись на всі інші обставини.
Як на мене, ситуація стресова і потребувала підготовленої реакції працівника банку.
Керуюча відділенням вибачившись переді мною (але я залишилась сидіти на своєму місці) задала жінці всього два питання (спокійно і дивлячись їй прямо у вічі) чи є у відвідувачки повний пакет документів для видачі кредиту та чи брала вона кредити у інших банках? Питання клієнтку обеззброїли і керівник дала їй брошуру щодо переліку необхідних документів для видачі кредиту.
Я здивувалась, як просто вирішилось питання і запитала про це в управляючої. Чому така наполеглива дама і так швидко заспокоїлась, невже вона не знала елементарних умов надання кредиту.
Відповідь була напрочуд простою.
До банку приходять багато людей з неврівноваженою психікою, або ж просто багато самотніх людей яким немає з ким поговорити, тому задача працівника банку розпізнати таких людей і загрузити їх роздатковими інформаційними матеріалами або питаннями, на які вони ніколи не зможуть дати відповідь.
Але для такої оперативної реакції та відповідної дії працівники банку пройшли тренінги з стресостійкості, які навчили їх правильній поведінці і сприйняттю неадекватних ситуацій та захисту свого фізичного та емоційного стану.
Переконана всі працівники, які працюють з клієнтами мають не один десяток таких історій, але не всі зможуть гідно та адекватно вийти з непередбачуваної ситуації.
Тому вважаю, що тренінги щодо стресостійкості мають проводитись у всіх закладах, щоб убезпечити своїх працівників від емоційного та фізичного вигорання та збереження комфортних умов праці, а це є запорукою успіху будь-якої справи.

1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити