Пам’ятайте, що зрозуміти
людину можна тільки ставши на її точку зору.
Осуд – це небезпечна
іскра, яка може стати причиною вибуху в пороховому льосі. Замість того, щоб
засуджувати людей, намагайтеся зрозуміти їх, збагнути, чому вони чинять саме
так, а не інакше.
- Існує тільки один шлях переконати будь-кого що-небудь зробити – це примусити іншого захотіти зробити це.
- Намагайтеся ніколи ні про кого погано не казати. Говоріть про кожного якомога краще.
- Засіб, за допомогою якого можна розвивати все краще, що закладене в людині, – це визнання її цінності та заохочення.
- Коли Вам подобається що-небудь, будьте щирі у своєму захопленні, щедрими на похвалу.
- Пам’ятайте, що люди потребують душевного розуміння та визнання такою ж мірою, як і їжі.
- Існує тільки один засіб вплинути на іншу людину – це говорити з нею про те, що є предметом її бажання, і показати їй, як цього можна досягти.
- Пам’ятайте, наші вчинки є наслідком наших бажань. Тому, якщо Ви хочете спонукати кого-небудь до дії, насамперед, розбудіть у ньому сильне бажання.
- Якщо Ви хочете привернути до себе людей, виявляйте до них щиру зацікавленість.
- Виняткова увага до співрозмовника – важлива умова успіху в ділових контактах.
- Будьте хорошим слухачем. Заохочуйте інших розповідати про себе.
- Ведіть розмову в руслі інтересів Вашого співрозмовника.
- Завжди давайте людям можливість відчути їхню значущість і робіть це щиро.
За матеріалами посібника Логунова
М.М. Соціально-психологічні аспекти управлінської діяльності. – К.: Вид-во
НАДУ, 2006. – 256 с.
Немає коментарів:
Дописати коментар