середа, 28 вересня 2011 р.

ВЧІТЬСЯ ДИПЛОМАТІЇ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ


Пам’ятайте, що зрозуміти людину можна тільки ставши на її точку зору.
Осуд – це небезпечна іскра, яка може стати причиною вибуху в пороховому льосі. Замість того, щоб засуджувати людей, на­магайтеся зрозуміти їх, збагнути, чому вони чинять саме так, а не інакше.
  • Існує тільки один шлях переконати будь-кого що-небудь зробити – це примусити іншого захотіти зробити це.
  • Намагайтеся ніколи ні про кого погано не казати. Говоріть про кожного якомога краще.
  • Засіб, за допомогою якого можна розвивати все краще, що закладе­не в людині, – це визнання її цінності та заохочення.
  • Коли Вам подобається що-небудь, будьте щирі у своєму захопленні, щедрими на похвалу.
  • Пам’ятайте, що люди потребують душевного розуміння та визнання такою ж мірою, як і їжі.
  • Існує тільки один засіб вплинути на іншу людину – це говорити з нею про те, що є предметом її бажання, і показати їй, як цього мож­на досягти.
  • Пам’ятайте, наші вчинки є наслідком наших бажань. Тому, якщо Ви хочете спонукати кого-небудь до дії, насамперед, розбудіть у ньо­му сильне бажання.
  • Якщо Ви хочете привернути до себе людей, виявляйте до них щиру зацікавленість.
  • Виняткова увага до співрозмовника – важлива умова успіху в  діло­вих контактах.
  • Будьте хорошим слухачем. Заохочуйте інших розповідати про себе.
  • Ведіть розмову в руслі інтересів Вашого співрозмовника.
  • Завжди давайте людям можливість відчути їхню значущість і ро­біть це щиро.
 За матеріалами посібника Логунова М.М. Соціально-психологічні аспекти управлінської діяльності. – К.: Вид-во НАДУ, 2006. – 256 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар