вівторок, 20 вересня 2011 р.

ОСНОВНІ ПОРАДИ ЩОДО ВМІННЯ ПЕРЕКОНУВАТИ


Переконання, як всеохоплюючий метод, становить основу дій компетентного керівника. Вміле використання цього методу забезпечує досягнення максимально корисних результатів у процесі здійснення управління.
Переконання керівника побудоване на тому, щоб за допомогою логічного обумовлення досягти згоди від підлеглого, який розуміє необхідну інформацію. Тут переконання являє собою інтелектуальний та компетентний вплив на свідомість особистості через звертання до її особистого критичного судження.
Отже, пропонуємо такі основні поради щодо вміння переконувати:
  • Правило Гомера. Черговість аргументів, які наводить співрозмовник, впливає на їх переконливість, а саме: сильні, середні, найсильніші. Не починайте із прохань, краще з аргументів, і приємною мовою.
  • Правило Сократа. Для отримання позитивної відповіді з важливої для Вас проблеми поставте цю проблему на третє місце, поставте два легких запитання, на які підлеглий, співробітник дасть ствердну відповідь „так“.
  • Правило Паскаля. Не заганяйте співрозмовника в „глухий кут“. Дайте йому зберегти обличчя.
  • Щоб переконувати когось, потрібно мати логіку та гарний імідж.
  • Щоб переконати, бажано почати з того, що Вас єднає, в чому зацікавлені обоє.
  • Будьте хорошим слухачем, уникайте конфліктогенів.
  • Не доводьте того, що є зрозумілим, і того, про що маєте недосконалі знання, економте час. Не допускайте протиріч у своїх доказах.

Немає коментарів:

Дописати коментар