Лекція
"прес-конференція". Зміст створюється за запитом (з
питань) аудиторії залучаючи кількох викладачів.
Викладач
просить слухачів письмово, протягом 2-3 хвилин, поставити йому запитання, відповідно
до теми лекції. Далі викладач протягом 3-5 хвилин систематизує ці питання за їх
змістом і починає читати лекцію.
Слухачі
можуть задавати провокаційні питання. Подібна лекція носить характер
"бліц-гри", в якій слухачі грають роль учасників прес-конференції, а
викладач виконує роль ведучого прес-конференції, демонструючи способи
організації подібного заходу.
Основними завданнями викладача є обов'язкова відповідь на будь-яке запитання і оцінка типів питань залежно від їх змісту. Структура лекції може бути двох видів:
ㅡ
ціле, пов'язане викладом проблем;
ㅡ
брифінг, тобто на всі питання, що задаються слухачами,
даються короткі відповіді.
Лекція-консультація. За типом
вона близька до попередньої, відмінність полягає в тому, що запрошений фахівець
слабо володіє методами педагогічної діяльності. Консультування шляхом читання
лекції дозволяє активізувати увагу слухачів і використовуючи професіоналізм
запрошеного фахівця.
Немає коментарів:
Дописати коментар